Záruční a pozáruční servis
U nás zodpovědnost nekončí tím, že jste u nás nakoupili, ale projevem vaší spokojenosti. Věříme, že vysoce kvalitní a technicky náročný produkt je přínosem jedině v případě, že poskytované servisní služby jsou na stejně vysoké kvalitativní úrovni.
Vyvíjíme a dodáváme vysoce spolehlivá zařízení a díky dobře fungujícímu servisu si zákazníci vybírají naše zařízení.
SERVISNÍ SÍŤ
WAtech servisní centra stříkací a lakovací techniky pokrývají celé území České republiky vyškolenými kvalifikovanými servisními techniky.
Technici a servisní centra WAtech mají přiděleny stálé zákazníky, což zaručuje dobrou znalost provozních podmínek, optimální sortiment náhradních dílů a kompetentnost řešení vašich problémů. Taková organizace umožňuje technikovi poznat podmínky u zákazníka a přímo navrhovat možnosti zlepšení.
Díky pravidelným školením, je technik schopen s předstihem rozpoznat vznikající problém a předejít větším škodám. Technik WAtech znající vaše podmínky je schopen vás efektivně informovat o novinkách v produktech a inovacích zařízení pro zvýšení produktivity a nákladů vašeho procesu.
Servis na míru
WAtech Servis na míru umožňuje technicko-ekonomickou optimalizaci údržby. Údržba a péče o vaše zařízení jsou vždy týmovou spoluprací mezi vámi a námi. Podíl externího servisu WAtech při této spolupráci je zcela na Vašem uvážení.
Možná potřebujete náš servis jen pro vykrytí sezónních špiček, a jinak chcete využít svého vlastního technika. Nebo potřebujete pro zvláštní opravy specialistu firmy WAtech, který provede opravu v týmové spolupráci s vaším personálem. Nebo možná potřebujete jednou ročně zaškolit a zkontrolovat zařízení. Nebo chcete, abychom převzali veškerou správu vašeho zařízení. Nebo, nebo, nebo ...
U WAtech Servis na míru prakticky neexistují úkoly, které nelze řešit individuálně podle vašich přání. Máme vhodné řešení i pro nejneobvyklejší úkoly. Na to se můžete spolehnout!